Feliz año nuevo! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Feliz año nuevo! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Feliz año nuevo!

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

30 December 2012 | Guatemala, Antigua

Zo daar was ik weer, inmiddels een paar uurtjes geleden weer aangekomen in La Antigua Guatemala, feels like home!

Afgelopen woensdag zijn we naar het strand geweest in El Tunco, het zuiden van El Salvador, het surfparadijs. Daar kan ik kort over zijn, da´s niet mijn ding haha. Vooral genoten van de zon, het strand en het lekkere eten! Samen met Hilde daar blijven slapen, prima hotelletje! De dag erna weer terug naar San Salvador!

Vrijdags hebben we een cultureel dagje gedaan, o.a. ruines bezocht en op een prachtig pleke boven aan een groot meer geluncht. ´s Avonds zijn we naar het circus geweest, een Mexicaans. Echt supertof!!

Zaterdag nam iemand ons mee door el Salvador. Nandi hadden inmiddels weer ontmoet hier, gezellig! We zijn een groot stuk van het land helemaal doorgecrosst, ook weer leuk!

Vanochtend om 5 uur moest ik bij de bus zijn dus het was erg early, maar ik ging met Nandi samen terug naar Antigua, altijd leuker dan alleen. Alles ging zeer voorspoedig. Nu ben ik dus weer in Antigua, wat vind ik het toch een heerlijke plek!!

Morgen is het dan alweer oudjaar... maar voor mijn gevoel moet heel de maand december nog komen, bizar dit.
Hier maak ik er ook een feestje van, net zoals jullie dat allemaal gaan doen!!

Ik wens iedereen een prachtige jaarwisseling, maak er iets heel moois van.

Over een goed weekje ben ik er weer!!

Heel veel liefs,
Elsa

  • 31 December 2012 - 19:11

    Marianne E.:

    Hoi Elsemiek,

    Alvast een goed uiteinde en een super goed begin gewenst.
    Hopelijk wordt 2013 een geweldig jaar voor jou!

    Maak er wat van.
    Goede terugreis voor volgende week en tot gauw ziens en horens!

    Groeten,
    Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 16985

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: