Adios GUATE! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Adios GUATE! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Adios GUATE!

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

06 Januari 2013 | Guatemala, Antigua

Zo, zit ik dan met een heel raar gevoel. Heel dubbel, wel en niet leuk, ik weet het niet zo goed.

Mijn laatste verslagje in ieder geval, dinsdagochtend is het namelijk tijd om richting Nederland te vertrekken, wel erg prettig dat ik niet alleen hoef te reizen :)

Wat ga ik alles hier toch weer missen; het hobbelen in de chickenbus, altijd op moeten letten waar je loopt, Antigua, La Sala, alle lieve mensen die ik de afgelopen maanden heb ontmoet, de mensen van Los Ninos, het spaanse taaltje, de gastvrijheid en vriendelijkheid van de mensen, het leventjes zoals ze het hier leiden,mijn gastfamilie, de spaanse muziek die je overal hoort op straat, het project en alle kids natuurlijk en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Maar ik weet ook dat het weer tijd is om terug te gaan, naar mijn lieve familie en vriendjes! Waar ik inmiddels erg naar uitkijk!!
En dan gaan we allemaal is kijken wat er op mijn pad komt.

1 ding staat al seen paal boven water; een g-e-w-e-l-d-i-g-e tijd heb ik gehad en ik kan terugkijken op een prachtige ervaring wat ik altijd bij me zal dragen.

Even wat info:
Dinsdagochtend om 10 uur word ik opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Om half 3 vertrekken we vanuit Guatemala stad naar Panama en woensdagochtend 9 januari rond 11 uur landen we in Holanda.

Tot heeeel snel!!

Dikke kus,
Elsemiek

  • 06 Januari 2013 - 10:46

    Chantal:

    Hey meis!!!

    Jij sluit bijna n geweldige tijd af.. terug naar je thuishaven :-) hoop dat alles is gegaan zoals je vooraf hoopte. Wens je n goede reis en tot in ons kikkerlandje.. xxxxx

  • 06 Januari 2013 - 12:54

    Hanny:

    Hoi Elsemiek
    Heb de verhalen uitgebreid gehoord, voor jou een zwaar afscheid, voor jou en je ouders een heel warm welkom!!
    groeten hanny

  • 08 Januari 2013 - 19:00

    Christa:

    I eet niet o je dit nog leest onderweg. Misschien log je nog in. Hele fijne reis en thuis wachten hele lieve mensen op je !!
    Liefs Christa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 2208
Totaal aantal bezoekers 16991

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: