Adios Guate! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Adios Guate! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Adios Guate!

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

29 Juli 2010 | Guatemala, Antigua

Nou het is dan echt zo ver, dit is dan echt het allerlaatste verslagje vanuit Guatemala :(

Morgen vlieg ik terug naar Nederland, kijk er nu wel naar uit.

Ik zit hier nu achter de computer met een behoorlijk dubbel gevoel. Vandaag afscheid genomen van de kindjes op school en van de leraressen. Ik was de hele dag alleen en heb nog gewoon les gegeven maar op een gegeven moment moesten de kindjes gaan zitten. Ze gingen een mooi liedje zingen, nog een dansje en nog wat kindjes zeiden iets :) so cute!!
Toen ging Rosario me nog uitgebreid bedanken en ze had het er echt moeilijk mee dat ik wegging en ja dan volg ik natuurlijk ook ;)
Ik kreeg nog wat op papier mee, superlief! :D
Na de les afscheid genomen van de leraressen, kreeg van iedereen een knuffie en Julio nog even gedag gezegd.
Het voelde heel raar om weg te lopen en te weten dat je morgen niet terug komt :O

Gister heb ik ook nog superleuke dag gehad. Eerst de ochtend gewerkt en gelunched en rond 3 uur kwam Ana-Maria met halen met Linda en Renee. Linda is een nicht van Annie dus hartstikke leuk. Annie is de beste vriendin van Ana-Maria en al heel lang vriendin van mijn moeder, om het even duidelijk te maken ;).
Samen op pad naar San Meteo, het project bezocht en het centrum wat ze aan het bouwen zijn. Dat wordt echt prachtig, in 3 maanden is het hard gegaan, in januari is de officiele opening. :D Toen hebben we nog een mooi tochtje door de bergen gemaakt, wat een uitzicht. Ohja wat ik vergeet de kanicula is begonnen, dat is de droge periode in het regenseizoen, dus je kon prachtig wegkijken, dat is met geen pen te beschrijven. En fotos kan ik ook niet maken want ja die is kapot :S.
Nog even een bezoekje gebracht aan Cerro de la Cruz, het uitzichtpunt. Daarna ben ik samen met Ana-Maria naar haar huis gegaan, eerst even de hond uitgelaten en toen gezellig samen wat gedronken. Rond kwart o ver 7 waren we in het restaurant waar we samen zouden gaan eten, ook met Linda en Renee, het was heel gezellig :D:D Daarna nog even drankje gedaan en lekker naar bedje gegaan.

Tessa is vanmiddag spulletjes komen halen en Lucie heeft al mijn kleren opgehaald vanmiddag, die gaan naar het ziekenhuis hier.
Vervolgens me koffer ingepakt en dat is niet iets waar ik goed in ben dus hij is nu al zo goed als vol, oepsie! Morgen komt Ana-Maria nog spullen brengen die meemoeten, ach het gaat wel lukken hoop ik haha:P
Ik neem ook nog een tas mee voor Los Niños en daar past ook nog wel iets bij en anders hebben we nog altijd handbagage waar nog wel iets bij past ;).
Zo ga ik lekker uiteten met Tessa en Lucie, Elsemieke sluit iets later en dan misschien nog een paar, nog even wat drinken. En ja dat zit het er echt bijna op.

Morgen doe ik het lekker rustig aan. Ik ga nog even naar de Spaanse school om me certificaat op te halen en afscheid te nemen.
Dan komt Ana-Maria nog even met de spulletjes. Voor de lunch nog lekker douchen enz dus ik heb het goed gepland :)

Hopelijk hebben jullie met plezier me verslagen gelezen.


En 1 ding is zeker; ik ga terug naar Guatemala!! :D

Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien in ons kikkerlandje :)

Een hele dikke kus vanuit Antigua

Que te vaya bien!

  • 30 Juli 2010 - 08:54

    Lisa:

    Kan me voorstellen hoe moeilijk dat geweest moest zijn! Hoop je ook snel weer te zien :-)
    Xx

  • 30 Juli 2010 - 09:15

    Theo:

    Tot morgen op het vliegveld !!!!

  • 30 Juli 2010 - 11:48

    Hanny:

    een hele goed reis, en tot dinsdagop het tennisveld!!!!
    liefs Hanny

  • 30 Juli 2010 - 17:29

    Tamaar:

    Heb zeker met plezier al die tijd alles gelezen of gehoord op msn!
    Ben erg blij als ik je dinsdag weer in mn armen kan sluiten hihi... <3
    Goeie reis terug en tot snel schattie!

    Dikke kus xxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2010

Adios Guate!

25 Juli 2010

Mi ultima semana en Guatemala

17 Juli 2010

Aniversario

10 Juli 2010

Diferentes cosas

30 Juni 2010

Toch niee..
Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 17003

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: