Het gaat nu wel erg snel.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Het gaat nu wel erg snel.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Het gaat nu wel erg snel..

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

17 December 2012 | Guatemala, Antigua

Lieve mensen!!

Toch nog even een kort verslagje om jullie nog even op de hoogte te brengen van wat ik nu met mijn laatste 3!!! weekjes van plan ben!

Deze week ga ik nog lekker naar San Mateo, morgen gaan we zwemmen met de kids, donderdag is de afsluiting van het schooljaar en tevens mijn afscheid (snik ..)

Vrijdag vertrek ik dan met Hilde naar El Salvador waar allerlei leuke dingen op de planning staan, zoals surfen (jeeeeej!), shoppen, strand en natuurlijk gaan we kerst vieren.
Het kerstgevoel heb ik echt totaal niet, ik kan het gewoon nog steeds niet plaatsen met dit weer.. Eigenlijk vieren ze hier alleen NocheBuena (kerstavond). Ik ga het allemaal lekker over me heen laten komen!

30 December zal ik teruggaan naar Antigua, de dag erna is het alweer oudjaar! Dat lijkt me ook heel bijzonder om mee te maken hier.

En ja, als het 2013 is, dan heb ik nog een weekje. De laatste drie daagjes van de week ga ik nog Spaanse les nemen want ik merk dat het wat achteruit gaat en ik wil met goed Spaans naar Holanda!

Mijn laatste weekendje breng ik misschien wel door aan het strand, ja je moet wel zien dat ik bruin ben hè hahahaha!

Via deze weg wil ik iedereen hele fijne feestdagen wensen! Maak er iets heel moois van met bijzondere mensen om je heen! Tevens een geweldige jaarwisseling toegewenst en we zien elkaar heel snel in het nieuwe jaar!!

Heel veel liefs,
Elsa X

  • 17 December 2012 - 20:25

    Liesbeth Smeijers:

    Hoi Elsemieke,
    Geniet geniet en geniet nog maar even, voordat je weer terug komt in het sombere ( wat het weer betreft) Nederland.
    Ook wij wensen je hele fijne feestdagen op een toch wat andere manier als wij gewend zijn.
    Klinkt trouwens ook fijn hoor ( surfen, strand , zon)
    We hopen je weer terug te zien in het nieuwe jaar met een mooi kleurtje !!!
    En laat het afscheid niet te triest zijn
    Liesbeth

  • 18 December 2012 - 09:24

    Gwenn:

    En naast zon, zee en strand gaat Elsa ook nog goed genieten van de drank hahaha...enjoy meid! x

  • 18 December 2012 - 15:19

    Mieke Verschuren:

    Hallo Elsemiek,

    Maak er nog maar een paar laatste leuke weken van met veel plezier en veel zon, want je moet inderdaad bruin terugkomen in het koude, natte Nederland. En we wensen jou fijne, gezellige kerstdagen. En een gezellig oud op nieuw met de beste wensen voor 2013


    Liefs ome Paul en tante Mieke


  • 22 December 2012 - 09:50

    Christa:

    Lieve Elsemiek,
    Nu gaat de tijd inderdaad heel snel. Daarom geniet van de laatste weken. Geniet van de zon en de zee en de mooie stranden. Geniet van elkaar en van de gezelligheid. Wij wensen jouw en je familie daar heel fijne feestdagen en een gelukkig gelukkig en mooi 2013. Liefs Christa

  • 22 December 2012 - 16:11

    Mieke En Siets:

    hola elsemiek,
    feliz navidad y un prospero año nuevo para ti y todos personas en guatamala!
    en verder gaat mijn spaans nu even niet.
    geniet nog van de laatste weken daar....
    we zien je graag op 19 januari 2013.
    lieve groetjes van de pensionadas Mieke en Siets.

  • 25 December 2012 - 13:46

    Rosa:

    Lieve Elsa,

    Geniet nog van de laatste paar dagen van het jaar (want volgend jaar ben je nog gewoon een hele week in Guate), de kerst, Guatemala en El Salvador!

    Liefs uit een nat en grauw Nederland, Roos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 17007

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: