Verhuzen! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Verhuzen! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Verhuzen!

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

26 Juni 2010 | Guatemala, Antigua

Nu lezen jullie de titel en denken jullie, huh verhuizen??
Maaar het is echt waar!

Ik heb het wel gezien in mijn familie waar ik nu zit, het eten is echt niet meer goed, krijg elke dag hetzelfde voor lunch en diner. Ook gaan alle leuke mensen weg en er komen geen mensen van mijn leeftijd meer in het gezin erbij!

Tessa gaat verhuizen en Sjors gaat volgende week ook weg dus er komen 2 grote kamers vrij in hun huis, Casa de Chofo. Chofo is de man alleen, het is dus niet echt een familie maar als ik vertrek ben ik 2 maanden bij deze familie, dus weet wel wat het inhoud om in een familie te wonen. Elsemieke vind haar gezinnetje ook niet zo dus wij gaan gezellig samen daar wonen. Je hebt in daar gewoon veel meer vrijheid, je kan lekker tv kijken, er zijn computersen als je zelf koken op zondag kan dat bijvoorbeeld ook.

Ik ga niet komende maandag verhuizen maar de maandag erop. Elsemieke begint dan ook te werken in Alotenango dus dan kunnen we gezellig samen met busje!
Het huis waar ik wonen is ietsje verder maar zo heel veel. En het is tegen die tijd nog 3,5 week, dus prima!

Ik zie nu op deze site dat ik ov er 35 dagen alweer thuis ben, het gaat toch wel snel hoor!

Ohja er komen in het huis dan ook nog 1 of 2 andere Nederlanders bij ons wonen trouwens. En ze hebben een hele schattige golden retriever van paar maandjes oud!

Jullie weten het weer,

Adiossss!

  • 26 Juni 2010 - 22:25

    Tamaar:

    Wooooooow vet!!
    Dat is toch wel leuker met Elsemieke!! :)
    Ben benieuwd, ik hoor het wel hihi
    Mis jou en loveyouuu xxxx <3

  • 27 Juni 2010 - 07:24

    Lisa:

    Jaa das toch wel veel beter en leuker om nog ff te verhuizen! Zeker met Elsemieke erbij dan :D hoop dat je laatste maand super wordt en we spreken elkaar snel! Xxx lovee!

  • 27 Juni 2010 - 09:13

    Theo:

    Verhuis je met een verhuiswagen of gaat alles in 1 koffer ???
    Heb je in je nieuwe huis ook een studeerkamer...ha ha
    Succes met de verhuizing, als ik kan helpen sms maar even.

  • 30 Juni 2010 - 10:37

    Ria:

    Nog 1 maandje en dan ben je weer in Nederland!
    Fijn dat je je ouders ontmoet hebt, dat onderbreekt het dagelijkse leven daar even.
    Je hebt al heel wat meegemaakt.
    Nu nog even verhuizen voor de laatste weekjes en dan zit het er weer op1
    Voor je het weet is het weer voorbij!
    Groetjes!!!!

  • 06 Juli 2010 - 09:25

    Mieke:

    Hallo Elsemiek

    We zijn weer terug in Eindhoven, het gaat goed met je in Guatamala en papa en mama vonden het ook geweldig dat ze het daar gezien hebben. nog .
    Is het verhuizen gelukt?
    Nog maar 3 1/2 week. En bedankt voor de verjaardagskaart, leuk dat je daar aan gedacht hebt.
    doei doei Tante Mieke en Ome Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2010

Adios Guate!

25 Juli 2010

Mi ultima semana en Guatemala

17 Juli 2010

Aniversario

10 Juli 2010

Diferentes cosas

30 Juni 2010

Toch niee..
Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 17041

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: