Guatemala part II - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Guatemala part II - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Guatemala part II

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

30 Augustus 2012 | Nederland, Eindhoven

Lieve familie en vrienden,

Het is bijna zover, voor ruim vier maanden ga ik Nederland weer verlaten om een tijdje naar Guatemala te gaan. Net las ik mijn laatste verslag terug van alweer twee jaar geleden (time flies!) en daar sluit ik af met; Ik ga zeker terug naar Guatemala en die tijd is nu aangebroken.

De laatste dagen in Nederland bestaan vooral uit nog veel leuke dingen doen en afscheid nemen, wat natuurlijk minder leuk is.

Zondagochtend om 13.10 uur vertrek ik vanaf Schiphol, een tussenstop in Panama en eindbestemming; Guatemala :) Waar ik rond een uurtje of 8 's avonds zal zijn. Het tijdverschil is namelijk 8 uurtjes eerder!

Via deze site ga ik jullie van alles, nouja bijna alles haha, vertellen over wat ik meemaak, hoe ik alles ervaar, hoe het me gaat en van alles en nog wat!

Hopelijk gaan jullie me een beetje volgen!
En als ik volgend jaar weer terug ben in Nederland zie ik jullie allemaal weer.

Dikke kus
Elsemiek

  • 30 Augustus 2012 - 20:04

    Frank & Marianne:

    Lieve Elsemiek,
    Ga volop genieten van alles wat je maar in Guatemala mee kunt maken! We zien elkaar in november :)

  • 30 Augustus 2012 - 21:00

    Miep Van Tuijl:

    Lieve elsemiek, heel veel plezier en geniet ervan (wel jammer dat ik je nu niet bij het etentje zie!) maar dat komt wel weer! Ik ga je zeker volgen: ben benieuwd!! Groetjes toon en miep + kids

  • 31 Augustus 2012 - 10:19

    Natascha:

    Ik zou je hier ook komen stalken, komt goeiiiii

    Lieve Els, maak er een mooie tijd van, geniet van alles wat er om je heen gebeurt en kom gezond weer terug in januari, want we wachten op je.
    Oh ja, even langs komen zit er niet in, Carmen wil wel maar mijn portemonnee niet. :p

    Dikke knuffel
    liefs Natascha X

  • 31 Augustus 2012 - 13:00

    Erika:

    Lieve Elssie,
    Geniet van alles, van elk moment en breng een rugzak vol met mooie belevenissen en herinneringen mee terug. Ook ik ga je hier natuurlijk volgen.
    Veel liefs en veel plezier,
    xxx knuffel <3 Erika

  • 31 Augustus 2012 - 20:16

    Alda En Jan:

    Lieve Elsemiek,

    Nogmaals een hele fijne reis, veel plezier, heerlijk genieten en we zien elkaar in december!!

    Liefs,
    Alda en Jan

  • 01 September 2012 - 12:26

    Jan:

    Hey Elsemiek, bedankt voor de fijne avond en het lekkere eten.
    Morgen begint voor je een nieuwe stap/uitdaging in je leven ... Geniet ervan, kijk een beetje (lees veel) uit en we zien elkaar volgend jaar :-)

    Liefs jan xxx

  • 02 September 2012 - 10:17

    Sandra:

    Hey Elsemiek!! Ik ga je zeker volgen!! heel veel plezier en succes en als je nog fijne, enthausiaste mensen tegen komt die ook in de DOE-groep willen dan neem ze maar mee terug!!!

    abrazo y hasta luego!

    Sandrita

  • 05 September 2012 - 09:19

    Franc De Natris:

    Hallo Elsemiek,
    Wij wensen jou een hele goede reis toe en succes met alles wat je je hebt voorgenomen.
    We gaan je zeker volgen,
    Het ga je goed<
    Franc & Anneke

  • 10 September 2012 - 17:36

    Ria Van Gameren:

    Hallo Elsemiek,
    Ik heb gelezen dat je goed bent gearriveerd na een lange vliegreis.
    Ben je al een beetje gesettled en heb je bekende mensen van je vorige verblijf ontmoet?
    Ik wens je alle goeds en volg je zoals beloofd!!!
    Groetjes, Ria.

  • 12 September 2012 - 21:16

    Mieke En Siets:

    Hoi Elsemiek,
    we zouden je volgen en dat hebben we net gedaan.Ik heb al je verslagen gelezen en dat klinkt best goed allemaal!!
    Mieke en ik wensen jou een super-tijd in Guatamala!
    Binnenkort kijken we weer op je waar-ben -jij-nu site voor het vervolg.
    Veel liefs en groetjes van
    Mieke en Siets.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 407
Totaal aantal bezoekers 17029

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: