Infectie.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu Infectie.. - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Elsemiek Docters van Leeuwen - WaarBenJij.nu

Infectie..

Door: Elsemiek

Blijf op de hoogte en volg Elsemiek

14 Juni 2010 | Guatemala, Antigua

Hoooi!

Even een klein berichtje van mij.
Sinds vorige week donderdag voel ik me niet lekker, voelde me heel moe en had geen energie.
Afgelopen zaterdag echt heel ziek geweest, moeten overgeven (zal jullie de details besparen ;)) maar voelde me echt niet goed. Gister voelde ik me nog niet goed, veel buikpijn, hoofdpijn en me lichaam is gewoon op, ook veel geslapen!
Vandaag niet gaan werken in overleg en toen liep ik vanmorgen naar de spaanse school om mijn les van vanmiddag af te zeggen en toen hadden we het erover hoe ik me voelde en toen zei de directrice zegmaar dat het het beste was om naar de dokter te gaan. Ze heeft me meegenomen naar het ziekenhuis, waar de dokter zat, uiteindelijk bleek dat ik een maaginfectie heb. Ik heb nu een kuur voor 5 dagen, per dag 2 pillen. Donderdagavond moet ik eigenlijk wel beter zijn als papa en mama hier zijn. Ik ga nu rustig aandoen en luistern naar me lichaam. Morgen ga ik sowieso nog niet werken, ik hoop dat ik in ieder geval donderdag kan, want dan vieren ze hier vaderdag!

Saludosss!!

  • 14 Juni 2010 - 18:27

    Fleur:

    Hey Meis, dat klinkt niet zo best. Lekker je rust even pakken dan en veel beterschap!! XXX

  • 14 Juni 2010 - 18:36

    Tamaar:

    Aahh schattie toch!!
    Dat zit ook niet echt mee :(
    Hoop dat het kuurtje snel werkt en neem je rust!!

    Beterschap en een dikke knuffel xxxxxxx

  • 14 Juni 2010 - 22:19

    Gianna:

    Caramba y mala suerte!
    Snel beter worden schattieee en alvast heel veel plezier met je padres;) als ze er zijn!

    Dikke kussie

  • 15 Juni 2010 - 14:36

    Hanny:

    veel beterschap, ik heb net de bloemetjes bij jullie thuis water gegeven.
    Nog even en je ouders zijn er, zorg dat je fit bent om samen te genieten.
    Heel veel groeten

  • 15 Juni 2010 - 16:36

    Papa En Mamsie:

    We zijn nu nog in Mexico en komen morgenavond aan in Guatemala. We komen dus elke dag dichter bij je in de buurt. Wordt snel beter en tot donderdagavond.
    Besos xxx

  • 15 Juni 2010 - 18:16

    Tante Yo:

    hallo meisje wat vervelend voor je dat je zo ziek bent maar in ieder geval weet je nu wat er aan de hand is want we waren toch wel bezorgd ! wel erg fijn dat ze goed voor je zorgen en met de medicijnen erbij komt het vast wel goed want je moet wel een klein beetje fit zijn als papa en mama er zijn ! nou zorg goed voor jezelf rust uit en probeer goed te slapen dikke kus yo theo ps mama haar tel doet het niet want krijg de sms iedere keer terug

  • 15 Juni 2010 - 20:01

    Gwenn:

    Beterschap, groetjs uit Gran Canaria

  • 16 Juni 2010 - 04:24

    Christa:

    Hallo Elsemiek dat is niet zo mooi zeg. Rust lekker uit en zorg dat je fit bent als mama en papa er zijn. Doe ze de groetjes en beterschap!!!

  • 17 Juni 2010 - 11:39

    Ria Van Gameren:

    Hi Elsemiek,
    Wat sneu dat je je zo beroerd voelt! Hopelijk slaan de medicijnen aan.
    Fijn dat Frank en Marianne vandaag komen, dit zal je zeker weer op de been helpen!

  • 18 Juni 2010 - 19:41

    Lisa:

    Heey Lief, ik heb ze allemaal gelezen hoor ;-)
    Een dagje later dan gepland maar toch!
    Ik vind je verslagen en super en ik ben echt blij dat je het, op wat dingetjes na, leuk hebt :-D Ik hoop dat je je snel weer beter voelt lieverd!! En je foto's zijn ook super!! Xxx

  • 18 Juni 2010 - 20:10

    Christa :

    Hé alle 3, Hoe is het met de vakantiegangers en met het zieke meisje. Gaat het weer wat beter. Jullie krijgen van iedereen de groetjes. Doei en liefs Christa .

  • 23 Juni 2010 - 11:08

    Marian Vd H:

    Heeey Elsemiek,hoe gaat t nu met je? Weer opgeknapt, t is ook allemaal net ff iets anders als hier he.
    Was wel heel fijn dat jullie pap en mam ff op de thee kwamen,genieten.
    Maar volgens de verhalen heb je t daar goed naar je zin, en maak je veeeeeeeeel mee.
    Nou meid geniet er nog van,t is zo voorbij.
    Heel veel groetjes van wim marian en onze kids natuurlijk xxx

  • 23 Juni 2010 - 19:41

    Dees:

    Ahh meis heel veel beterschap en hopelijk ben je beter als je ouders komen

    Liefs dees

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2010

Adios Guate!

25 Juli 2010

Mi ultima semana en Guatemala

17 Juli 2010

Aniversario

10 Juli 2010

Diferentes cosas

30 Juni 2010

Toch niee..
Elsemiek

Actief sinds 14 Feb. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 17042

Voorgaande reizen:

02 September 2012 - 09 Januari 2013

Guatemala part II

04 Mei 2010 - 31 Juli 2010

Vrijwilligerswerk in Guatemala

Landen bezocht: